אם הקצב של עולם הטרום קורונה כבר היה מהיר, נראה כי מותרות הזמן נעלמו לחלוטין כיום. עסקים אשר מיפו פעם את האסטרטגיה הדיגיטלית בשלבים של שנה עד שלוש, חייבים כעת להגדיל את היוזמות שלהם תוך מספר ימים או שבועות.
משבר ה- COVID-19 מספק לכאורה הצצה פתאומית לעולם עתידי, כזה שבו הדיגיטל הפך מרכזי בכל אינטראקציה, מה שמאלץ את הארגונים וגם את האנשים להתקדם מהר יותר במעלה עקומת אימוץ השימוש בדיגיטל, כמעט בן לילה.
העולם הדיגיטלי אחרי הקורונה
העולם הדיגיטלי אחרי הקורונה הוא עולם בו הערוצים הדיגיטליים הופכים למודל העיקרי (ובמקרים מסוימים, היחיד) ותהליכים אוטומטיים הופכים למניע עיקרי של פרודוקטיביות ובסיס לרשתות אספקה גמישות, שקופות ויציבות, כך מסביר עדי מחברת Adirom-tech
הדרכים בהם עסקים לומדים ומסתגלים למשבר של ימינו ישפיעו עמוקות על ביצועיהם בעולם המשתנה של מחר, ויספקו אפשרות לשמור על זריזות רבה יותר וכן על קשר הדוק יותר עם לקוחות, עובדים וספקים. אלה שמצליחים לגרום להישגים "להישאר" יהיו ככל הנראה מצליחים יותר במהלך ההחלמה והלאה.
התמקדות בטכנולוגיה
זה הזמן לבחון מחדש יוזמות דיגיטליות – אלה המספקות עזרה לטווח הרחוק לעובדים, ללקוחות ולמערך העניינים הרחב שהעסקים אחראים להם יותר ויותר ואלה שממצבים אתכם לעולם לאחר המשבר. בעולם הזה, חלק מהדברים יחזרו לצורה הקודמת, בעוד שאחרים ישתנו לנצח. להלן מספר גורמים שיש לפקוח עליהם כאשר אתם לומדים במהירות על טכנולוגיות חדשות ומאמצים אותם:
- אבטחת נתונים – האם אתם חווים הפרות כשאתם עוברים לעבודה מרחוק או משתפים נתונים?
- מדרגיות – היכן ההפסקות וההתרסקויות מתרחשות כאשר 100 אחוז מהאינטראקציה עם לקוחות, עובדים ושותפים עסקיים הופכים לווירטואליים?
- שְׁמִישׁוּת – נכון לעכשיו ללקוחות ולשותפים עסקיים לעיתים קרובות אין ברירה אלא לגשת למוצרים או לשירותים באמצעות ההיצע הדיגיטלי החדש שלכם. עד כמה ההיצע החדש שלכם הוא טוב? אם השימושיות הנוכחית שלכם נמוכה, נסו לשפר אותה כעת.
משבר דורש תעוזה ולמידה
לנוע באומץ, לא אומר לנוע בלי מחשבה. היכולת בזמן אמת ללמוד במהלך משבר היא למעשה המרכיב היחיד שיכול להעיד על יכולת להתמדה במהירות. במצבים של חוסר וודאות קיצוני, צריכים ללמוד במהירות מה עובד ומה לא ומדוע. זה דורש זיהוי ולמידה על אלמנטים לא ידועים מהר ככל שהם מופיעים.
ביקורת הנתונים שלכם
התחילו בהערכת התדירות שבה אתם בודקים את הנתונים הזמינים. עליכם לבחון מספר מקורות נתונים על בסיס שבועי (או תכוף יותר), כדי להעריך את הצרכים המשתנים של הלקוחות והשותפים העסקיים שלכם – כמו גם את הביצועים שלכם.
לעתים קרובות הלקחים הגדולים ביותר עולים מתקופות המשבר ההרסניות ביותר. עסקים שיכולים בו זמנית לטפל ולהתעלות מעל הדרישות הקריטיות והיום-יומיות של תגובת המשבר, יצליחו לקבל תובנות ייחודיות ולהבטיח, כי עתידם הדיגיטלי יהיה יציב יותר מתוך COVID-19 ממה שהוא נכנס.
אם אתם מעוניינים לנהל את העסק שלכם בצורה הכי יעילה וטובה שיש אנו ממליצים לכם על שימוש במערכת CRM של חברת פרונטאסק.